Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

maxas

29. 12. 2010 8:39
No, obávám se že,

svět se nedělí na "kokotí" a "těch ostatních" tak zvaných "slušných lidí". Fenomén, který celkem trefně a zábavně popisujete necharakterisuje určitou vydělitelnou skupinu lidí, ale týká se všech. Pojem "slušný člověk" je ilusorní, nikdo takový není a nikdy nebyl (ani matka Teresa). Lidská společnost je tvořena pouze tvory s více či méně "kokotí podstatou. Každý dokáže být, třeba jen trochu, nebo jen občas "kokot". Ti trvalí a zcela vyhranění jsou v menšině. Boj proti "kokotismu" je marný, je to v nás, je to opičí dědictví rodu Homo, ať už jsme ochotni si to přiznat nebo ne. Co naplat??!!

0 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

28. 12. 2010 21:46
Jo, a ještě...

Jak jsem se zmínil o smíchu nad tímto článkem, byl to smích odlehčující a povzbudivý. Jak píše kolegyně diskutující níže, objevil jsem ledví vztahových problémů s některými kolegy, ale také užitečné návody, jak jim čelit. Kdo smysl článku nepochopil, žije v krásném světě, k němuž mu lze jenom blahopřát. Upřímně, bez ironie.

0 0
možnosti
L

lncoolj

28. 12. 2010 21:41
hodně dorý...

k tomu situačnímu bych snad přidal situaci - když dostal funkci :-)

0 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

28. 12. 2010 22:17
Re: hodně dorý...

Anebo ten, co po létech znovu zatoužil po moci, třeba bývalý práskač, kterému po 21 letech otrnulo...

0 0
možnosti
M

maarr

28. 12. 2010 21:34
Dobrý, jen nechápu smysl...

..tohoto příspěvku. Trilogii mám, četl jsem ji, nevím, proč je třeba opisovat na blog části knih??? Na druh straně je v blozích a diskuzích mnohem víc horších příspěvků, jejichž smysl jsem rovněž nepochopil...a tady se člověk může aspoň zasmát...myslím, že překlad slovíčka "asshole" je v tomto případě neobyčejně dobrý...

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

28. 12. 2010 21:26
Dobrý večer, děkuji za poznání

Zdá se mi, že jsem objevila ledví mých vztahových problémů s některými lidmi: žiji mezi kokoty a srdečně je zdravím na dálku. Pokud mají šanci se z toho dostat, tak jim přeji hodně úspěchů. Od této chvíle mění všechny kontakty na sebe, dokud nebudou vyléčeni ;-D

0 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

28. 12. 2010 21:23
Už dlouho jsem se tak nezasmál

8-o Nejsem sice příznivcem nadměrného užívání vulgarismů, ale u tohoto bych navrhoval státotvornou výjimku. Bylo by záhodno povýšit dané slovo na spisovné, a to v zájmu duševního zdraví národa. O záchraně lidstva před zhoubnou invazí nemluvě...

Kdo na své kůži nezažil působení oněch nekonečně cenných přírodních exemplářů? A kdo nepoznal pokušení probudit latentního "krasavce" v sobě?

Proto mi zbývá jenom doufat, že článek nebude "adminy" smazán... :-):-):-)

0 0
možnosti
NR

henryni

28. 12. 2010 21:13
Velmi dobrý příspěvek

Super příspěvek.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1928x
Jsem ,,človek", jenž chce žít v míru a toleranci s ostatními. ,,Chci toho tolik !?"